H1.cz s Mindshare zajišťují online pro Tesco

Agentury pomáhají obchodnímu řetězci tvořit sofistikovanější digitální kampaně.

Digitální agentura H1.cz teď oznámila, že spolu s mediální agenturou Mindshare už od října 2016 zajišťuje online marketing pro obchodní řetězec Tesco, a to v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Spolupráce, jejíž součástí je tvorba ucelené strategie včetně obsahu, analytiky, SEO a UX, odstartovala vánoční kampaní. H1.cz projekt zajišťuje strategicky, tedy navrhuje a realizuje jednotlivé aktivity pro český trh. Mindshare se následně stará o mezinárodní koordinaci a úpravu výstupů pro zahraniční trhy.

Agentury pomáhají zlepšit přístupnost webů Teska pro zákazníky a mají přivést víc lidí. Zároveň pro Tesco optimalizují Google Analytics a Google Tag Manager. „Nová struktura by měla umožnit lepší měření a sofistikovanější digitální kampaně,“ slibuje si Peter Koubek, e-commerce & digital communication manager Teska. „Pro klienta jsme navrhli úplně novou strukturu sbírání dat,“ podotkl Miroslav Pecka z H1.cz.

Sdílejte