Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

H1.cz se stará o online kampaně Central Group

Digitální agentura H1.cz získala nového klienta, od září spravuje kampaně PPC pro developera Central Group. „Spravujeme displayové i search kampaně v PPC, RTB i placený obsah na sociálních sítích. Je důležité provázat komunikaci napříč všemi těmito kanály a dbát na celkovou optimalizaci,“ říká Petr Vejrážka, manažer business developmentu H1.cz.

Od letošního května agentura pracuje také pro výrobce zdvihací techniky a vakuových přísavek pro zvedání sendvičových panelů, skel a stavebních materiálů Viavac, pro kterého spravuje inzerci v AdWords a webové texty, dál pro Náš podnik, projekt pro podporu podnikání malých a středních podniků, pro nějž zařizuje obsahovou správu webu a sociální sítě, nebo Gobikers, mobilní aplikace určená motorkářům, za níž rovněž komunikuje na sociálních sítích a tvoří obsahovou koncepci webu.