H1.cz spravuje kampaně pro InComputer, PRE a Mazdu

Agentura ze skupiny GroupM hlásí trojici nových klientů, jimž zajišťuje digitální marketing.

inComputer

InComputer se specializuje na prodej repasovaných notebooků, PC a telefonů

Digitální agentura H1.cz vyhrála tendr na správu placených kampaní e-shopu InComputer. Spolupráce odstartovala začátkem května. Už od února se agentura stará i o kampaně e-shopu Pražské energetiky (PRE) a brandové kampaně Mazdy. 

E-shop InComputer se specializuje na prodej repasovaných notebooků, PC a telefonů. „InComputer za poslední dva roky rostl ročně o víc než 200 %. Máme ambice upevnit svoji pozici na českém trhu a expandovat do zahraničí. Hledali jsme silného partnera, který nám zaštítí celý online marketing,“ vysvětluje ředitelka Ivana Pevná.

Hájednička se e-shopu nově stará o výkonnostní kampaně ve vyhledávání a na sociálních sítích a pečlivé doměření všech aktivit v analytice. „Všechny aktivity pečlivě ladíme pro hladký zářijový start hlavní sezóny,“ říká Martin Matějka, business & marketing director H1.cz. V dalších fázích bude spolupráce pokračovat analýzou klíčových slov a tvorbou obsahu na blogu, přidají se i kampaně na zvýšení povědomí o značce. „Naším cílem je teď nastavit pevné základy pro stabilní a udržitelný růst při dodržení všech hlavních KPIs,“ doplňuje Matějka. 

V případě Pražské energetiky a jejího e-shopu prošla důkladnou revizí od agentury struktura účtu a zejména analytika a měření konverzí. „Pro kampaně jsme připravili novou strategii zahrnující kromě kampaní ve vyhledávání také obsahovou síť a dynamický remarketing,“ upřesňuje Veronika Oblouková, performance & branding unit leader H1.cz. 

U Mazdy se agentura s ohledem na brand a cílovou skupinu soustředí na kampaně ve vyhledávacích sítích Google a Sklik. „Naším cílem je oslovit zájemce uvažující o některém z modelů Mazdy, přivést je na web a nechat je vyhrát si s konfigurátorem, nebo si rovnou domluvit testovací jízdu,“ říká Tomáš Binder, performance & branding specialist H1.cz. O kampaně na sociálních sítích se Mazdě stará sesterská agentura Mindshare.