
Pro ICZ zajišťuje H1.cz marketingovou strategii náboru a employer brandingu
Digitální agentura H1.cz z agenturní skupiny WPP na začátku léta navázala spolupráci s dvěma velkými značkami. Pro dodavatele IT řešení ICZ od června zajišťuje online marketingovou strategii náboru a employer brandingu. U výrobce cyklistických kol Specialized se od července zaměřuje na analýzu klíčových slov.
„Měsíc červen nám otevřel spolupráci se Skupinou ICZ, kde jsme se společně s celým týmem pustili do zastřešení celkové online marketingové strategie v oblasti náboru a značky zaměstnavatele,“ uvádí Veronika Křepelová, account manažerka z H1.cz. „Spoléháme na efektivitu a synergii specialistů z různých oborů, které ve WPP najdeme. Ať už se jedná o výkonnostní kampaně, SEO analýzu ve vyhledávání, podporu brandového povědomí, nebo mnohé další, k jednotlivým aktivitám přistupujeme s cílem zajistit úspěch v podobě podpory webových stránek a sociálních sítí,“ dodává.
Naopak u cyklistické značky Specialized zahájila Hájednička spolupráci jen analýzou klíčových slov. Specialized od února prochází velkou transformací, která spočívá v přímém prodeji kol a doplňků. „Milovníci cyklistiky tak mají možnost nakupovat produkty přímo od mateřské značky, ne jen od obchodních partnerů. Marketingovou strategii však postupně rozšiřujeme, abychom zefektivnili potenciál, který Specialized má,“ doplňuje Křepelová.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
