Hájednička hlásí nové klienty ICZ a Specialized

Dvě nové značky získala jako klienty digitální agentura z nadnárodní skupiny WPP.

ICZ

Pro ICZ zajišťuje H1.cz marketingovou strategii náboru a employer brandingu

Digitální agentura H1.cz z agenturní skupiny WPP na začátku léta navázala spolupráci s dvěma velkými značkami. Pro dodavatele IT řešení ICZ od června zajišťuje online marketingovou strategii náboru a employer brandingu. U výrobce cyklistických kol Specialized se od července zaměřuje na analýzu klíčových slov.

„Měsíc červen nám otevřel spolupráci se Skupinou ICZ, kde jsme se společně s celým týmem pustili do zastřešení celkové online marketingové strategie v oblasti náboru a značky zaměstnavatele,“ uvádí Veronika Křepelová, account manažerka z H1.cz. „Spoléháme na efektivitu a synergii specialistů z různých oborů, které ve WPP najdeme. Ať už se jedná o výkonnostní kampaně, SEO analýzu ve vyhledávání, podporu brandového povědomí, nebo mnohé další, k jednotlivým aktivitám přistupujeme s cílem zajistit úspěch v podobě podpory webových stránek a sociálních sítí,“ dodává.

Naopak u cyklistické značky Specialized zahájila Hájednička spolupráci jen analýzou klíčových slov. Specialized od února prochází velkou transformací, která spočívá v přímém prodeji kol a doplňků. „Milovníci cyklistiky tak mají možnost nakupovat produkty přímo od mateřské značky, ne jen od obchodních partnerů. Marketingovou strategii však postupně rozšiřujeme, abychom zefektivnili potenciál, který Specialized má,“ doplňuje Křepelová.