Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Hamé má tendr na slogan značky Znojmia

Nový claim má posloužit v komunikační kampani v příštím roce. Odměna činí pět tisíc.

Znojmia

Pod značkou Znojmia produkuje Hamé zeleninové výrobky

Společnost Hamé vypsala podle informací Médiáře výběrové řízení na nový strategický headline nového produktu značky Znojmia. Headline by měl být využit v televizních i v online spotech během příštího roku. Podle zdroje Médiáře pozvala Hamé do tendru řadu agentur na českém trhu, ovšem s tím, že skicovné se neproplácí a odměna pro vítězný návrh činí 5.000 Kč.

„Ano, tendr mohu potvrdit, v tuto chvíli hledáme dodavatele nového claimu naší značky Znojmia a předpokládáme, že jej využijeme v komunikační kampani v příštím roce,“ uvedl na dotaz Médiáře PR manažer Hamé Petr Kopáček. K otázce, zda je správná informace o pětitisícové odměně, se už nevyjádřil.

Značka Znojmia zahrnuje zeleninové výrobky, a to jak jednodruhové, tak zeleninové směsi. Nejznámějším produktem prodávaným pod touto značkou jsou pravděpodobně nakládané okurky Znojmia.