Komunikační agentura Hammer Agency vstupuje do roku 2020 s novými klienty. Do portfolia přibyl výrobce prémiových dortů Sweet Delight, s nímž agentura spolupracuje na uvedení jeho subrandu Dorties na trh, a nezisková organizace Tanec Praha, které připravuje komunikaci festivalu Platforma.
„Ke stávajícím klientům Procter & Gamble, Lékárny Benu a Tesco jsme hledali i menší partnery, kterým můžeme nabídnout kreativní řešení jejich komunikačních potřeb,“ říká country manažerka agentury Alena Melicharová.
Hammer Agency sídlí v Budapešti a klientům nabízí komunikační služby v Česku, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Rakousku.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce
Jaroslav Haž po 25 letech mění působiště. Bude řídit digitální tým agentury EverWhere
Přijďte ve čtvrtek 21. března