Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Hana Hemerková a Monika Hovadíková přešly z Rohlíku do Košíku

Monika Hovadíková a Hana Hemerková

Monika Hovadíková (vlevo) a Hana Hemerková

Online supermarket Košík.cz pod vedením ředitele Tomáše Jeřábka přebírá další dvě manažerky z konkurenčního Rohlíku. Na pozici vedoucí nákupu nastupuje Hana Hemerková, novou supply chain manažerkou se stane Monika Hovadíková. Košík.cz už nedávno přibral dva lidi z Rohlíku do svého marketingového oddělení. Rohlik.cz naopak svěřil marketing manažerovi z Teska.

Hemerková bude v Košíku zodpovědná za kompletní skladbu sortimentu e-shopu, který momentálně čekají další změny. V Rohlíku předtím dělala dva a půl roku, jako vedoucí nákupu v minulosti působila v Kauflandu, Intersparu či v Penny Marketu. “Chci prohloubit očekávaný zákaznický standard, že na e-shopu za dobrou cenu naleznete vše, co v domácnosti potřebujete,“ prohlásila.

Do kompetence Hovadíkové bude spadat optimalizace zásobování a správa skladových zásob pro celý e-shop. Hovadíková v minulosti působila na týchž pozicích ve Slevomatu a v Rohlíku. „Chystáme se na velký posun v procesu objednávání a minimalizaci výpadků zboží, ale také chytrou práci s náhradami, kterým se čas od času nevyhneme,“ zmiňuje manažerka. Chce také “zamezit plýtvání”.

“Hance i Monice přeji hodně štěstí a děkuji jim za to, co Rohlíku daly. U nás dosáhly svého potenciálu, ale Košík mohou posunout výrazně vpřed,” komentoval personální novinky pro Médiář šéf a majitel Rohlíku Tomáš Čupr.