Provozní ředitelkou komunikační agentury Adison se stala Hana Křenková, ve firmě působí od roku 2014. Agenturu teď povede společně se spolumajitelem Tomášem Fridrichem, který zastává roli managing partnera. Vedení se proměňuje s odchodem Alžběty Fridrichové na mateřskou. Po nedávném uvedení nové identity jde o další ze změn, které si agentura pro letošek naplánovala.
Křenková studovala marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a následně na Vysoké škole finanční a správní. Než nastoupila do Adisonu, působila v agentuře Native PR. Ve své profesní kariéře se věnuje především komunikaci v oblasti B2C a udržitelnosti, kterou také nedávno studovala v rámci půlročního kurzu Sustainability management na VŠCHT v Praze. Vedle řízení agentury nadále zůstává jako supervizor a konzultant pro řadu klientů, jako jsou Tesco, Boehringer Ingelheim či Palírna U Zeleného stromu.
Novou pozici má v Adisonu také Jakub Křenek. Po třech letech v řidící roli se teď coby creative strategist bude víc zaměřovat na klientské projekty a rozvoj služeb agentury. „Moderní PR se musí dělat od podlahy, poctivě a multioborově. Klienti neočekávají jen mediální výstupy jako kdysi, chtějí výsledky. Proto je pro nás zaměření na strategii a kreativu naprosto klíčové,“ říká.
Několik nových klientů
Adison začal v nedávné době pracovat pro řadu nových klientů. Spolupracuje s Nakladatelstvím Fraus, aerolinkami Fly Play, zdravotnickou skupinou Labs1503 nebo farmaceutickou společností Takeda. Spektrum služeb, které pro ně zajišťuje, sahá od vztahů s médii a správy sociálních sítí přes interní komunikaci a organizaci eventů až po tvorbu a řízení procesu zákaznické zkušenosti.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
