Český producent zdravotnických a hygienických pomůcek Hartmann-Rico uskutečnilo výběrové řízení na dodavatele kreativy. „Ve finále jsme pro spolupráci zvolili dvě nové agentury – Unfolding Wings a Ogilvy, se kterými aktuálně připravujeme dílčí aktivity,“ uvedla na dotaz Médiáře Irena Malá, mluvčí tuzemské pobočky německé skupiny Hartmann. Dvoukolový tendr se uskutečnil na konci roku 2021 a zúčastnilo se ho celkem devět agentur.
Hlavními kritérii výběru strategicko-kreativního partnera byly kvalita a poskytovaný servis. „Unfolding Wings jsme zvolili jako strategickou kreativní agenturu z toho důvodu, že dokáže skloubit systematický a organizovaný přístup k zadání kampaně s emocionálním nastavením zákazníků a s jasným zásahem, to vše s obrovskou mírou citlivosti ke značce,“ řekla marketingová manažerka Hartmann-Rico Petra Aigelová.
Unfolding Wings v čele s managing directorkou Kamilou Janečkovou se má následující tři roky starat především o B2C aktivity a značky jako Kneipp nebo MoliCare. Spolupráce začala v únoru. Agentura připravuje komunikační koncepty, návrhy klíčových vizuálů, online kampaně i POS materiály pro různé značky.
Ve výběrovém řízení na sklonku loňska uspěla také agentura Ogilvy. „Od té doby se zapojujeme do projektů, které se týkají primárně divize B2B a soustředíme se na témata, jako je například prevence infekcí. Klient využívá naši expertízu v oblasti brand consultingu, kreativy, sociálních sítí a online komunikace,“ upřesňuje Roman Valla, ředitel Ogilvy Morava.
V oblasti PR pokračuje Hartmann-Rico ve spolupráci s agenturou Grayling, kterou si vybral před třemi lety.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
