Český producent zdravotnických a hygienických pomůcek Hartmann-Rico uskutečnilo výběrové řízení na dodavatele kreativy. „Ve finále jsme pro spolupráci zvolili dvě nové agentury – Unfolding Wings a Ogilvy, se kterými aktuálně připravujeme dílčí aktivity,“ uvedla na dotaz Médiáře Irena Malá, mluvčí tuzemské pobočky německé skupiny Hartmann. Dvoukolový tendr se uskutečnil na konci roku 2021 a zúčastnilo se ho celkem devět agentur.
Hlavními kritérii výběru strategicko-kreativního partnera byly kvalita a poskytovaný servis. „Unfolding Wings jsme zvolili jako strategickou kreativní agenturu z toho důvodu, že dokáže skloubit systematický a organizovaný přístup k zadání kampaně s emocionálním nastavením zákazníků a s jasným zásahem, to vše s obrovskou mírou citlivosti ke značce,“ řekla marketingová manažerka Hartmann-Rico Petra Aigelová.
Unfolding Wings v čele s managing directorkou Kamilou Janečkovou se má následující tři roky starat především o B2C aktivity a značky jako Kneipp nebo MoliCare. Spolupráce začala v únoru. Agentura připravuje komunikační koncepty, návrhy klíčových vizuálů, online kampaně i POS materiály pro různé značky.
Ve výběrovém řízení na sklonku loňska uspěla také agentura Ogilvy. „Od té doby se zapojujeme do projektů, které se týkají primárně divize B2B a soustředíme se na témata, jako je například prevence infekcí. Klient využívá naši expertízu v oblasti brand consultingu, kreativy, sociálních sítí a online komunikace,“ upřesňuje Roman Valla, ředitel Ogilvy Morava.
V oblasti PR pokračuje Hartmann-Rico ve spolupráci s agenturou Grayling, kterou si vybral před třemi lety.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
