Výrobce a distributor zdravotnických prostředků Hartmann navázal spolupráci se skupinou Mind2Flo. Ta vzešla vítězně z tendru, který probíhal od října do prosince loňského roku a poptával mezioborový přístup napříč komunikačními disciplínami. Spolupráce zahrne přípravu online mediální strategie i mediální nákup pod záštitou agentury Mindsquared, která zapojí také technologickou divizi Flo. Ta se zaměří na využití dat v kampaních, nastavení platforem e-commerce a bude mít přesah i do offline strategií. Současně bude pracovat na jednotné komunikaci jednotlivých brandů napříč komunikačními kanály.
Agenturní skupina se má starat o řešení všech potřeb značek společnosti Hartmann-Rico. „Věříme, že Mind2Flo bude naším dlouhodobým partnerem pro digitální komunikaci a rozvoj našich značek na trhu,“ říká Petra Aigelová, marketing manager Hartmann Group.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
