“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Hasalová míří do Kolonialu, stará se o obsah

Potravinový e-shop rozšiřuje svůj marketing o spolupráci s bloggery.

Barbora Hasalová

Barbora Hasalová

Součástí marketingového týmu e-shopu s potravinami Kolonial.cz se stane Barbora Hasalová. E-shop, který patří do portfolia skupiny Rockaway, totiž rozšiřuje svůj záběr o obsahovou komunikaci a spolupráci s bloggery. Hasalová bude působit v týmu marketingové komunikace vedeného Michalou Langerovou a bude mít v komunikaci na starosti právě obsah. Stihla se zapojit do posledního projektu, v němž v rámci kampaně #casprosebe Kolonial oslovoval influencery a foodbloggery prostřednictvím tematických balíčků.

Hasalová spolupracovala během studia Fakulty multimediálních komunikací se společností Ton na jejich pražském rezidenčním ateliéru Tonlab. Po ukončení studia se jako junior brand manažerka starala o značku Wella Profesionals v rámci Hair Care Professionals.