Pražská Havas Worldwide Prague posiluje svou digitální divizi poté, co z ní čtveřice mužů odešla ke konkurenční Young & Rubicam tvořit novou agenturní značku Swimming Pool. Nyní naopak přichází šestice nových. Celý digitální tým Havasu, mezi jehož klienty v Česku patří Citroën, Komerční banka, Zentiva, Sedlčanský či Pražský informační servis, tak bude čítat 30 hlav.
Jako nový ředitel Havas Digital nastupuje Tomáš Klečka, který se digitální komunikaci věnuje patnáct let. Ředitelem pro mezinárodní klienty bude Jakub Kašpar, jenž se digitálnímu marketingu věnuje stejně dlouho, a to jak na straně agentury (Leo Burnett, Constat), tak klienta (Tesco, Sky Airline, Vodafone). Šéfem produkce pak bude Lukáš Kovařík, se zkušenostmi s prací pro klient jako Reckitt & Benckiser či ČSOB.
Od 1. ledna v Havas Digital pracují také Miro Kálig jako seniorní projektový manažer, Martina Sulková na pozici manažerky sociálních médií a Štěpán Soukeník jako specialista na PR na sociálních médiích a na internetu obecně.