Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Havas PR dělá pro Mandarin, TCC a Panadol

Agentura v závěru roku vyhrála několik tendrů.

Vedle českého Googlu začala agentura Havas PR s přelomem roku pracovat pro další tři klienty, které získala v tendrech na sklonku loňska. Zajišťuje medializaci pro hotel Mandarin Oriental Prague, kterému se stará o propagaci nové restaurace Spices. V lednu agentura začala dělat pro TCC Global, firmu zabývající se věrnostními programy pro maloobchod, a od konce roku zastupuje značku Panadol společnosti GSK.