Agentura Havas PR zvítězila ve výběrovém řízení pivovarnické skupiny Heineken Česká republika na dodavatele služeb public relations. Střídá agenturu Big Fish & Co. Havas zajistí PR pro kompletní produktové portfolio skupiny, tedy pro značky Krušovice, Starobrno, Zlatopramen, Heineken, Desperados, Strongbow, Lišácké Jablko, Březňák a Zlatý Bažant.
Konkrétně značka Krušovice se letos jako oficiální sponzor spojuje s hokejovým mistrovstvím světa, které proběhne v květnu na Slovensku. Připravila limitovanou edici piv Královská 12 a Řízná 10 v lahvích i plechovkách a od 1. února do 25. dubna spustila soutěž o vstupenky.
Havas PR se bude věnovat také korporátní komunikaci Heinekenu, projektům společenské odpovědnosti (CSR) nebo medializaci sponzorských aktivit, jako je například partnerství značky Krušovice s mistrovstvím světa v hokeji. V agentuře bude mít klienta na starosti Lucie Strnadová, která jako PR director zastřešuje několik značek z oblasti rychloobrátkového zboží.
Heineken v Česku vlastní pivovary Starobrno, Velké Březno a Královský pivovar Krušovice. Je třetím nejvýznamnějším hráčem na domácím trhu s pivem a řadí se mezi přední vývozce, zároveň je druhou největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. Produkuje přes 250 mezinárodních, regionálních, lokálních a speciálních značek piv a ciderů.