Farmaceutická společnost MSD si vybrala za předního digitálního partnera pražský Havas Digital. Agentura připravuje digitální identitu firmy a hlavní komunikační pilíře směrem k odborné veřejnosti. Společným úkolem MSD a Havasu je také vybudování korporátního portálu určeného lékařům, který by přehledně na jednom místě komunikoval veškeré novinky a informace o léčivech a dostupné léčbě. Od toho se odvíjí tvorba dalších portálů specificky zaměřených na jednotlivá léčebná odvětví. Havas Digital připravuje také interaktivní prezentace pro tablety pro představování nových léčebných metod či produktů.
Jako jednoho ze svých partnerů na poli online komunikace si agenturu Havas Digital vybrala také společnost Siemens. Mezi připravované projekty patří kampaň na téma digitalizace, pro níž agentura zajistí kreativní řešení a placenou distribuci obsahu.
Na poli vizuální identity značky a její aplikace do online kanálů Havas Digital nově pomáhá i globální biofarmaceutické společnosti Neovii. Novou identitu agentura aplikuje v redesignu webových stránek společnosti, na sociálních sítích, v online kanálech a dalších marketingových aktivitách.
Podpora českých přírodních produktů
Už koncem loňského roku začala agentura Havas Prague pracovat pro dva nové „zelené“ klienty. Prvním je TopNatur, tradiční česká značka zdravé výživy, doplňků stravy a přírodní kosmetiky. Tím druhým rodinná značka přírodní kosmetiky Smyssly.
Po vítězném tendru začala spolupráce s TopNatur podzimní kampaní na produkt ColonFit, přírodní preparát podporující trávení. Kampaň silně orientovaná na prodej spojovala několik digitálních nástrojů včetně kontextové reklamy na obsahové síti a ve vyhledávání, podpořena byla na sociálních sítích a formou PR v tradičních médiích.
Značce Smyssly digitální tým Havasu pomáhá s prezentací na sociálních sítích, výkonnostními kampaněmi a vizuální identitou pro online kanály. Těžištěm komunikace má být performance marketing zaměřený na prodej produktů online.
„Tento typ marketingu je v současné době klíčový, jak nám ukázal rok 2020, kdy se většina našich klientů zaměřila právě na online, sociální sítě a nové technologie,“ podotýká Milica Petrik, digital director Havasu.