Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Havas s Národním muzeem hledá v Češích Kelty

Agentura připravila pro Národní muzeum televizní spot, který láká na výstavu Keltové.

Komunikační agentura Havas Prague připravila televizní reklamu pro Národní muzeum. Dvacetivteřinový spot láká na výstavu Keltové, která se koná v Nové budově Národního muzea do února 2019. Spot vysílá Česká televize od listopadu 2018 do konce února 2019.

Při tvorbě agentura vycházela z jasně daného insightu. „Všichni Češi jsou vlastně potomky kmene Keltů, který žil na našem území zhruba v období 800 až 200 let před naším letopočtem. Kreativní dramatizace je tedy o náhlém objevení vlastních kořenů v kontextu sugestivní výstavy,“ uvedl Martin Halaxa, creative leader Havas Prague.

Keltové

  • Značka: Národní muzeum
  • Klient: Národní muzeum
  • Kreativní agentura: Havas Prague
  • Idea a copy: Martin Halaxa
  • Režie: Václav Huleš
  • Kamera: Jan Baset Střítežský
  • Produkce: Atik Productions
  • Mediamix: televize
  • Timing: listopad 2018 - únor 2019