Havas v tendru obhájil České dráhy, pokračuje i spolupráce s Ivanem Trojanem

Havas vyhrál nad sedmi dalšími agenturami a po čtyřech letech s klientem pokračuje dál.

Ivan Trojan v kampani Českých drah

Ivan Trojan v kampani Českých drah

Podzimní tendr Českých drah na nadlinkovou komunikaci vyhrála agentura Havas. Zvítězila nad sedmi předními agenturami oslovenými napřímo klientem se zadáním vypracovat návrhy na dvě kampaně v rámci celoroční komunikace: scénář spotu propagujícího komfortní cestování a taktickou kampaň na skupinovou jízdenku. Tendr proběhl pod záštitou Asociace komunikačních agentur (AKA).

České dráhy dlouhodobě podporují vnímání své značky jako moderního a oblíbeného dopravce. I proto prodlužují spolupráci s hercem Ivanem Trojanem, který propůjčuje televizním kampaním svou tvář. Havas teď s Trojanem připravuje desátý spot. „Během čtyřleté spolupráce s Českými drahami se nám podařilo společně etablovat koncept, který perfektně funguje, a navíc lidi baví,“ tvrdí kreativní ředitel Havasu Jakub Kolářík.

Ivan Trojan se v kampaních Českých drah objevuje od roku 2020, v předchozím roce dopravce spolupracoval s Ondřejem Vetchým.