V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Havlíček bude ředitelem Isobaru, posílí nadlinku

Dlouholetý top manažer rok po odchodu z WPP přechází do konkurenční sítě Dentsu Aegis.

Petr Havlíček. Foto: Karel Choc

Petr Havlíček loni na akci Creative Copywriters Clubu. Foto: Karel Choc

Reklamní matador Petr Havlíček, který 27 let působil ve vrcholovém managementu agentury Young & Rubicam z největší komunikační skupiny světa WPP, bude od ledna v Česku řídit kreativní agenturu Isobar ze skupiny Dentsu Aegis Network. „Jeho úkolem je zkonsolidovat nabídku služeb agentury, posílit důraz na nadlinkovou reklamu a získat nové klienty z řad největších českých i světových zadavatelů reklamy,“ oznámila tuzemská pobočka Isobaru. Havlíček střídá Tomáše Kleňhu.

„Kreativa je celosvětově největším motorem růstu skupiny, a tak tomu musí být i v Česku. Je to velmi těžký úkol. Proto jsme přivedli právě Petra, který je díky svým dlouholetým zkušenostem na lokálním i mezinárodním trhu tím správným člověkem pro jeho splnění,“ uvedl k Havlíčkově nástupu generální ředitel sítě Dentsu Aegis v Česku a na Slovensku Petr Chajda.

„Rok jsem přemýšlel o tom, kam budou směřovat mé další profesní kroky. Odmítl jsem několik nabídek ze strany klientů. Nabídku z Dentsu jsem ale odmítnout nemohl, protože se vracím do prostředí, které dobře znám,“ komentoval nový šéf Isobaru.

Petr Havlíček působil v různých manažerských pozicích v Young & Rubicam (dnešní VMLY&R) od roku 1991 až do roku 2018. Mezi lety 1999 a 2011 řídil pražskou pobočku, v roce 2011 se přesunul do čela Y&R pro celou střední a východní Evropu. Jako ředitel Isobaru bude mít na starosti všechny kreativní služby napříč Dentsu Aegis Network v Česku a na Slovensku.