Vedení pražské pobočky agentury Young & Rubicam převezmou od 1. srpna Tereza Svěráková a Tomáš Dvořák. Svěráková dosud u Youngů pracuje jako chief creative officer, Dvořák jako executive managing director. Dosavadní generální ředitel agentury pro střední a východní Evropu Petr Havlíček, který v agenturní síti Young & Rubicam působil od roku 1991, v rámci organizačních změn svou pozici opouští. S agenturou má dál spolupracovat už jen na vybraných projektech.
Podle šéfa Y&R pro Evropu Andrewa Dimitrioua je výměna reakcí na mimořádné úspěchy, kterých se agentuře podařilo v posledních letech dosáhnout: „Tereza Svěráková a Tomáš Dvořák jsou motorem agentury, která je díky svým úspěchům na poli kreativity i nového byznysu inspirací pro celý náš obor, a to nejen v českém měřítku. Jejich nadšení a ochota odvádět pro naše klienty tu nejlepší práci přinesly již tolik konkrétních výsledků, že považujeme takovýto personální krok nejen za zasloužený, ale naprosto přirozený.“
„Máme jasnou vizi být respektovanou agenturou na světové oborové mapě,“ plánuje Dvořák. Pražští Youngové se dlouhodobě profilují jako nejkreativnější agentura na českém trhu. Jako jediní v Česku se osm let po sobě pyšní oceněními z mezinárodního festivalu kreativity Cannes Lions. Mezi její nejvýznamnější klienty patří Česká spořitelna, Plzeňský Prazdroj, Česká pojišťovna, Generali, Innogy, Sazka, Sanofi, Philip Morris, Opel, Bel či Kaufland.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Búřil, Hynčica, Novák: Potřebují mediální měření v Česku evoluci, nebo revoluci?
