“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

HBO prodává HBO Go napřímo, za 199 Kč měsíčně

Ode dneška 13. listopadu je pro zákazníky čtyř zemí střední a východní Evropy – jsou to konkrétně Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko – dostupná online videotéka HBO Go na bázi měsíčního předplatného. Cena na měsíc je 199 Kč. Za ni zájemce dostane přístup ke všem původním seriálům, filmům a dokumentům HBO, včetně lokální produkce, jako je třeba čerstvě uváděný seriál Až po uši 2 režiséra Jana Hřebejka, i filmy a seriály od dodavatelů placeného obsahu, včetně pořadů pro děti. “Další země z regionu budou následovat nový obchodní model a přímý prodej spustí v nadcházejících týdnech,” oznámila HBO Europe, místní pobočka americké placené televize.

HBO Go tak bude přístupné na počítačích, chytrých telefonech a tabletech, na chytrých televizích Samsung, na Playstation, Apple TV a Chromecastu. Každý přímý předplatitel HBO GO si může přidat až pět zařízení a používat dva současné streamy najednou. Všichni noví předplatitelé budou moci HBO Go používat první měsíc zdarma. Platí se přes internet kartou, při registraci.

HBO dosud svou videotéku zpřístupňovalo prostřednictvím jednotlivých televizních a internetových operátorů, to zůstává. “Přístup k HBO Go prostřednictvím obchodních partnerů je ve Střední Evropě velmi úspěšný, naším cílem je rozšířit seriálovým fanouškům možnosti jak sledovat prémiový obsah HBO. Spuštění prodeje HBO GO napřímo zákazníkům ve Střední Evropě je pro nás přirozeným krokem po úspěšném startu streamingových služeb HBO ve Španělsku, Švédsku, Dánsku, Norsku a Finsku,” přiblížil Hervé Payan, generální ředitel HBO Europe.