Kreativní studio Kateřiny Horké a Sabiny Samuel Heels Make Deals dalo tvář novému projektu americké firmy Algoface s názvem Virtual Beauty. Jeho podstatou je technologie, která uživatelům umožňuje virtuálně aplikovat kosmetické produkty na jejich obličej. Algoface se specializuje na vývoj tracing softwarů a umělé inteligence. Studio Heels Make Deals se zaměřuje na tvorbu komplexního designu, vizuálních identit a konceptuálních kampaní se zacílením na ženské publikum.
Takzvaný Makeup AR-tist odkazuje na roli umělé inteligence, která za pomocí algoritmů analyzuje tvář uživatele a simuluje reálnou aplikaci produktu. Koncept si zakládá na bezpečnosti, soukromí a inkluzivitě - technologie podle vývojářů nesdílí ani neukládá žádná data. Cílovou skupinou projektu jsou střední a větší kosmetické značky a konkrétní osobnosti managementu těchto firem, které jsou z větší části tvořeny ženami a chtějí svůj brand obohatit o nové technologie a nabídnout tak svým zákazníkům uživatelský zážitek. Zároveň pro firmy je benefitem technologie Virtual Beauty snižování nákladů na fyzické testování kosmetických produktů.
„Uživatelé této technologie jsou nejdůležitější částí projektu. Chceme jim skrz vizuálně oddělené B a U (= Be You) v logu ukázat, že nám záleží na každé z nich, a právě skrz Virtual Beauty objevovat možnosti vlastní krásy a cítit se samy sebou,“ komentuje koncept Sabina Samuel.
Studio Heels Make Deals spolupracuje s tuzemskými i mezinárodními klienty. Mezi ně patří Manifesto Market, skupina Kofola se značkami Vinea, Kofola, Radenska, nebo značky ze segmentu beauty Glamora a Ruscona.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
