Pivovar Krušovice z portfolia skupiny Heineken uvedl na trh čepovaný ležák K11. Jako důvod pro uvedení ležáku K11 firma uvádí reakci na rostoucí popularitu jedenáctek na českém pivním trhu. K11 je světlý ležák vyrobený z několika druhů českých sladů - z karamelového, pšeničného a mnichovského. Název nového ležáku K11 vznikl spojením písmene K jako označení pivovaru Krušovice a číslovky 11, která vyjadřuje stupňovitost piva. Novinka s tímto originálním názvem bude k dostání pouze na čepu od března 2018. Stejně jako ostatní produkty krušovického portfolia se i K11 vyrábí z žateckého chmele. Jedenáctku nabízí také smíchovský pivovar Staropramen nebo rodinný pivovar Bernard.

Nová krušovická jedenáctka
Současně pivovar Krušovice přechází na nový design plechovek, skleněných lahví a PET obalů. Obměnou postupně projdou všechny produkty krušovického pivovaru, zatím se nová vizuální identita týká Dvanáctky a Desítky. Skleněné lahve jsou v novém barevném designu na trhu od začátku března, plechovky a PET lahve půjdou na trh v novém pojetí nejdříve v limitované edici k hokeji.
Nový design má víc odkazovat na historii značky, odvozenou od pojmenování Královský pivovar Krušovice. Celkový dojem má umocnit použití královské pečeti, nově je rovněž výraznější použití červené a zelené barvy. „Chceme maximálně podpořit prémiové vnímání naší vlajkové lodi, tou je Královská 12,“ uvedl brand manager Krušovic Jiří Coufal. Přejmenování se dotklo i desítky z portfolia pivovaru, ta nově nese název Řízná 10.
Heineken loni zvýšil výstav
Celkový výstav všech tří pivovarů, které v Česku pod Heineken patří - tedy Krušovice, Starobrno, Velké Březno -, loni činil téměř 2,4 milionů hektolitrů piva. Rok předtím to bylo 2,3 milionů hektolitrů piva, ciderů a nealkoholických nápojů. Do obnovy zařízení a posílení výrobních technik loni pivovary Heineken investovaly 100 milionů Kč, v modernizaci majetku bude skupina pokračovat i letos.
Na export putovalo o sedm milionů lahví více, přesná čísla pivovar neuvedl. Největšími evropskými odběrateli českého Heinekenu bylo Slovensko, Maďarsko a Chorvatsko. Z asijských zemí vyváží Heineken dlouhodobě do Vietnamu, Izraele a Iráku. „Nově se krušovické pivo exportuje do Číny, kde je velký zájem o české ležáky. Také vyvážíme do USA, kde prodáváme nejen lahvové pivo, ale také sudové. Za posledních pět let pozorujeme největší zájem o Krušovice Imperial v plechovce a v láhvi o objemu 0,33 l. V letošním roce plánujeme dovést do Číny více než půl milionů lahví o objemu 0,33 l Krušovice Imperial (světlý ležák),“ doplnila Jana Pikardová, mluvčí českého Heinekenu.
„Uplynulý rok hodnotím velmi pozitivně z mnoha aspektů. Opět se nám podařilo navýšit tržní podíl na domácím trhu, kde nám rostly objemy prodejů většiny našich strategických značek. Byli jsme také úspěšní v exportu a mám radost zejména z růstu naší mezinárodní značky Krušovice, také proto, že královské pivo ochutnalo zase o něco více spotřebitelů v místech bližších i hodně vzdálených,“ zhodnotil generální ředitel Heinekenu v Česku Nikolay Mladenov.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
