Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Heineken přibral ke kampani na Strongbow i Bistro

Pivovar rozšířil tým agentur propagujících jeho novou značku, teď kvůli sociálním sítím.

Komunikaci nové značky Strongbow Cider v sociálních médiích na českém internetu dostaly na starost agentury Bistro a Bistro Social. V tendru si je vybral pivovar Heineken, který tento britský nápoj představil začátkem dubna českým spotřebitelům. Pro značku dál pracuje také agentura VCCP, která zajišťuje zejména jeho nadlinkovou komunikaci.

Úkolem Bistra a Bistra Social bude aktivace značky v prostředí sociálních médií, adaptace webu a podle sdělení šéfa Bistro Social Ondřeje Pavelky také možná pár eventů. „VCCP zajišťuje ATL komunikaci, Bistro Social nám bude spravovat sociální sítě – Facebook, Instagram, popřípadě další aktivity, které souvisí se sociáními médii nebo mají přesah do onlinu,“ popsala rozdělení kompetencí mezi agentury brand manažerka Heikenenu Martina Shi.

„Námi navržený koncept se opírá o sérii ‚socially-driven‘ aktivit, které spojuje jasný motiv zachycení té ‚nejlepší chvíle‘ – přesně podle identity značky,“ tvrdí k navrhované strategii značky kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl.

Strongbow Cider se podle Heinekenu těší popularitě především mezi mladými a ženami.