Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Heineken přibral ke kampani na Strongbow i Bistro

Pivovar rozšířil tým agentur propagujících jeho novou značku, teď kvůli sociálním sítím.

Komunikaci nové značky Strongbow Cider v sociálních médiích na českém internetu dostaly na starost agentury Bistro a Bistro Social. V tendru si je vybral pivovar Heineken, který tento britský nápoj představil začátkem dubna českým spotřebitelům. Pro značku dál pracuje také agentura VCCP, která zajišťuje zejména jeho nadlinkovou komunikaci.

Úkolem Bistra a Bistra Social bude aktivace značky v prostředí sociálních médií, adaptace webu a podle sdělení šéfa Bistro Social Ondřeje Pavelky také možná pár eventů. „VCCP zajišťuje ATL komunikaci, Bistro Social nám bude spravovat sociální sítě - Facebook, Instagram, popřípadě další aktivity, které souvisí se sociáními médii nebo mají přesah do onlinu,“ popsala rozdělení kompetencí mezi agentury brand manažerka Heikenenu Martina Shi.

„Námi navržený koncept se opírá o sérii ‚socially-driven‘ aktivit, které spojuje jasný motiv zachycení té ‚nejlepší chvíle‘ - přesně podle identity značky,“ tvrdí k navrhované strategii značky kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl.

Strongbow Cider se podle Heinekenu těší popularitě především mezi mladými a ženami.