Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Heineken si na PR místo Havasu vybral Ogilvy

O zakázku se v tendru loni od října do prosince ucházelo osm komunikačních agentur.

Agentura Ogilvy je od ledna komunikačním partnerem pivovarnické skupiny Heineken na českém trhu. Dodává jí kompletní PR servis zaměřený primárně na posílení povědomí o klíčových lokálních značkách z portfolia firmy. Bude se starat i o korporátní PR skupiny, včetně profilace vybraných zástupců jednotlivých pivovarů a témata udržitelnosti. Do konce loňska za Heineken v Česku komunikovala agentura Havas PR.

Zadání výběrového řízení, které probíhalo loni od října do prosince, bylo připravit případovou studii pro českou pivní značku Starobrno. Osm zúčastněných agentur v něm rozpracovalo aktuální nadlinkovou kampaň značky O dobré věci stojí za to se rozdělit. Cílem bylo positioning Starobrna hlásající štědrost a radost ze života přenést do mediálního prostoru za využití redakčních i placených nástrojů PR.

„V návrhu jsme vedle nosné kreativy kladli velký důraz na využití dat při tvorbě strategie. Stejně tak jsme skrze rozbor očekávaných výsledků klientovi ilustrovali, co jednotlivé kroky a aktivity přinesou značce po komunikační i byznysové stránce,“ popisuje Václav Rambousek, account director Ogilvy. „Bez umění hlubší práce s daty a schopnosti předkládat klientovi měřitelné výsledky se dnešní PR už příliš neobejde,“ vítá nového dodavatele Dita Vašíčková, manažerka komunikace Heinekenu v Česku.

O nového klienta se v Ogilvy stará tým PR Consumer & Lifestyle. Pečuje primárně o mediální obraz českých a slovenských značek Heinekenu, tedy Starobrno, Krušovice, Zlatý Bažant, Zlatopramen, Březňák, Desperados a ciderů Strongbow a Lišácké jablko.