Agentura Ogilvy je od ledna komunikačním partnerem pivovarnické skupiny Heineken na českém trhu. Dodává jí kompletní PR servis zaměřený primárně na posílení povědomí o klíčových lokálních značkách z portfolia firmy. Bude se starat i o korporátní PR skupiny, včetně profilace vybraných zástupců jednotlivých pivovarů a témata udržitelnosti. Do konce loňska za Heineken v Česku komunikovala agentura Havas PR.
Zadání výběrového řízení, které probíhalo loni od října do prosince, bylo připravit případovou studii pro českou pivní značku Starobrno. Osm zúčastněných agentur v něm rozpracovalo aktuální nadlinkovou kampaň značky O dobré věci stojí za to se rozdělit. Cílem bylo positioning Starobrna hlásající štědrost a radost ze života přenést do mediálního prostoru za využití redakčních i placených nástrojů PR.
„V návrhu jsme vedle nosné kreativy kladli velký důraz na využití dat při tvorbě strategie. Stejně tak jsme skrze rozbor očekávaných výsledků klientovi ilustrovali, co jednotlivé kroky a aktivity přinesou značce po komunikační i byznysové stránce,“ popisuje Václav Rambousek, account director Ogilvy. „Bez umění hlubší práce s daty a schopnosti předkládat klientovi měřitelné výsledky se dnešní PR už příliš neobejde,“ vítá nového dodavatele Dita Vašíčková, manažerka komunikace Heinekenu v Česku.
O nového klienta se v Ogilvy stará tým PR Consumer & Lifestyle. Pečuje primárně o mediální obraz českých a slovenských značek Heinekenu, tedy Starobrno, Krušovice, Zlatý Bažant, Zlatopramen, Březňák, Desperados a ciderů Strongbow a Lišácké jablko.