Pivovar Heineken v Česku uvádí do prodeje limitovanou edici ležáku za studena chmeleného u příležitosti svátku svatého Martina. K dispozici budou mít vybrané restaurace v Česku 700 hektolitrů limitovaného piva, který má 5,5 % alkoholu a 12,8 % objemu extraktu původní mladiny. Sudy s ležákem se narazí 11. listopadu na svatého Martina. Stejný ležák Heineken představil v limitované edici i během loňského listopadu.
„U krušovického za studena chmeleného ležáku se podařilo docílit vynikající pitelnosti a nefiltrovaná varianta je zajímavou možností ochutnat toto pivo tak, jak je běžně můžeme pít pouze v pivovaru,“ řekl Michal Rouč, vrchní sládek a ředitel Královského pivovaru Krušovice. Hospody a restaurace, kde se bude královský nefiltrovaný ležák za studena chmelený čepovat, budou vybaveny propagačními materiály, jako jsou upozorní plakáty nebo stojánky na stolech. Seznam hospod, kde se limitovaná edice ležáku čepuje, lze najít na web pivovaru.
Speciál na svatého Martina bude prodávat i pivovar Starobrno, který také spadá pod Heineken. Brněnské provozovny budou mít k dispozici 80 hektolitrů nefiltrovaného a nepasterizovaného ležáku, který se stáčí do sudů ručně. V provozovnách, kde se točí, musí být dodržovány speciální podmínky pro uchování jeho čerstvosti.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
