Heisig opouští Czech News Center, online inzerci řídí Fryš

Michal Heisig odchází do mediální agentury OMD, jeho dosavadní pozici zaujme Petr Fryš.

Petr Fryš

Petr Fryš

Obchodním ředitelem pro online aktivity mediálního domu Czech News Center se k 1. červenci stává Petr Fryš. Na pozici nahradí Michala Heisiga, který vedl online inzerci v Czech News Center posledního dva a půl roku. Heisig začátkem července přejde do oddělení tradingu mediální agentury OMD Czech ze skupiny Omnicom Media Group. Heisig i Fryš nastupovali do Czech News Center předloni v lednu. Fryš dosud řídil digitální vývoj.

„Zatím jsem měl možnost společně s vývojovým týmem hledat a uvádět do praxe optimální řešení pro distribuci našeho obsahu ke čtenářům, v takové podobě, která odpovídá dnešním digitálním požadavkům. Věřím, že tato zkušenost mi pomůže chápat klientovy potřeby v celkové šíři marketingového a produkčního pohledu,“ říká k přesunu Fryš.

S tím souvisí také povýšení Filipa Topola, který působil v online vývojovém týmu Czech News Center na pozici seniorního projektového manažera - nyní převezme část Fryšovy agendy z nové pozice head of Product. Část vývojové agendy zůstane přímo pod taktovkou Juraje Felixe, jednoho ze dvou generálních ředitelů Czech News Center.