
Petr Fryš
Obchodním ředitelem pro online aktivity mediálního domu Czech News Center se k 1. červenci stává Petr Fryš. Na pozici nahradí Michala Heisiga, který vedl online inzerci v Czech News Center posledního dva a půl roku. Heisig začátkem července přejde do oddělení tradingu mediální agentury OMD Czech ze skupiny Omnicom Media Group. Heisig i Fryš nastupovali do Czech News Center předloni v lednu. Fryš dosud řídil digitální vývoj.
„Zatím jsem měl možnost společně s vývojovým týmem hledat a uvádět do praxe optimální řešení pro distribuci našeho obsahu ke čtenářům, v takové podobě, která odpovídá dnešním digitálním požadavkům. Věřím, že tato zkušenost mi pomůže chápat klientovy potřeby v celkové šíři marketingového a produkčního pohledu,“ říká k přesunu Fryš.
S tím souvisí také povýšení Filipa Topola, který působil v online vývojovém týmu Czech News Center na pozici seniorního projektového manažera - nyní převezme část Fryšovy agendy z nové pozice head of Product. Část vývojové agendy zůstane přímo pod taktovkou Juraje Felixe, jednoho ze dvou generálních ředitelů Czech News Center.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
