Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Hejnová, Poláková, Satoranský. Prodejci aut loví nové ambasadory

Auto Palace, Das Welt Auto nebo Audi v poslední době představily nové tváře svých značek.

Zuzana Hejnová s Volvem od Auto Palace

Zuzana Hejnová s Volvem od Auto Palace

Dealer vozů Auto Palace zahájil spolupráci s českou reprezentantkou v atletice Zuzanou Hejnovou, která zde v nové roli ambasadorky převzala vůz Volvo XC90. Uvedená dvouletá spolupráce je součástí plánovaných marketingových aktivit dealera a zapadá také do dlouhodobých plánů v oblasti podpory významných českých sportovců. Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck a dnes je to největší tuzemský prodejce vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi, prodává ale též vozy Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. V roce 2018 měla skupina obrat 5,8 miliardy Kč.

Barbora Poláková pro Das Welt Auto

Barbora Poláková pro Das Welt Auto

Auto Palace není jediná společnost z oblasti automotive, která v poslední době představila novou tvář značky. Minulý měsíc započal spolupráci se známou osobností jiný z velkých automobilových prodejců, a to prodejce ojetin Das Welt Auto. Ten vsadil na zpěvačku a herečku Barboru Polákovou. Firma je rovněž sponzorem jejího aktuálního turné.

Tomáš Satoranský pro Audi

Tomáš Satoranský pro Audi

A kampaň na nový model vozu Audi Q7, v níž hlavní roli hraje nejúspěšnější český basketbalista Tomáš Satoranský, odstartovala tento měsíc prémiová německá značka. Ta se Satoranským začala spolupracovat už letos na jaře a nyní může dobře zúročit nečekaný úspěch české basketbalové reprezentace na nedávném mistrovství světa v Číně. Satoranský přitom patří k „autentickým“ ambasadorům, neboť sám je majitelem předchozího modelu Q7.

V říjnu s basketbalistou odstartovala první část kampaně s claimem Také čekáte na nové Audi Q7?, posléze přijde její hlavní část. Cílem kampaně je informovat možné zákazníky o předregistraci na testovací jízdy. Kampaň, která zahrnuje tisk, outdoor a online komunikaci, připravila agentura Addict, o mediální plánování se stará PHD.