Henkel uvádí novou aviváž Silan Supreme, líčí ji jako prémiovou

Výrobce pracích a čisticích prostředků Henkel přivedl na trh novou řadu aviváží Silan Supreme. Novinku, která je dostupná ve třech typech vůní Passion, Romance a Glamour, chce Henkel komunikovat jako prémiovou, v kampani ji proto spojuje s francouzskými parfémy. Chce navázat na původní prémiovou řadu olejových aviváží Silan Soft & Oils z roku 2015. Silan Supreme se prodává ve dvou velikostech 0,6 l kolem 70 Kč a 1,2 l za zhruba 130 Kč.

Silan ve třech nových vůních má být inspirován francouzskými parfémy

Silan ve třech nových vůních má být inspirován francouzskými parfémy

„Díky novinkám, na které Češi reagují příznivě, se podařilo i na nasyceném trhu, jakým je trh aviváží v Česku, dosáhnout mírného růstu v hodnotě. Aviváže používají dvě třetiny české populace a spíš než klasické vůně je lákají výraznější, opojnější varianty,“ dodává Petr Bezányi, nový manažer marketingu divize pracích a čisticích prostředků Henkelu.

Vstup nového výrobku na trh podpoří Henkel televizní i venkovní reklamou, aktivitami v místě prodeje s hosteskami i online komunikací, včetně spolupráce s bloggery. Televizní reklama poběží na stanicích skupin Prima a Barrandov od března. Reklamní spot z dílny agentury DDB adaptovala pro český trh agentura Hullabaloo.