Hero & Outlaw hlásí pětici nových tváří, mezi klienty přibyla síť Pet Center

Přišli Karolina Drachovská z Katzu, Karolina Gnědin z Pramu, Karolína Černochová, bývalý redaktor Lidových novin Michal Bernáth a Ondřej Chlupáček z pražského magistrátu.

Komunikační agentura Hero & Outlaw Marka HančeIvo Půra se kvůli nárůstu klientského portfolia personálně rozrůstá. Do čtveřice agenturních týmů přibyla hned pětice nových jmen.

Karolina Drachovská. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Karolina Drachovská. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Prvním je Karolina Drachovská, která přichází z agentury Katz83. Do týmu přináší zkušenosti s řízením projektů, produkcí a výběrem vhodných témat pro komunikaci na sociálních sítích. V Hero & Outlaw se věnuje online komunikačním strategiím, s nimiž pomáhá napříč agenturou.

Michal Bernáth. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Michal Bernáth. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Novou tváří Finančního týmu, který vede bývalá manažerka Rohlíku Denisa Ladka Morgensteinová, je Michal Bernáth, který do června působil pět let jako redaktor domácího a ekonomického oddělení Lidových novin. Bernáth v agentuře působí jako PR specialista se zaměřením na komunikaci s médii, péči o klienty a tvorbu psaného obsahu.

Karolina Gnědin. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Karolina Gnědin. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Do týmu Lucie Mareš Heřmanské, který se specializuje na development a související projekty, přichází Karolina Gnědin. Jde z agentury Pram Consulting, kde měla na starosti klienty z developerského, průmyslového a technologického sektoru. Má za sebou i zkušenost redaktorky v deníku MF Dnes. V Hero & Outlaw obsadila pozici PR konzultantky.

Karolína Černochová. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Karolína Černochová. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Karolína Černochová je jednou ze dvou posil týmu Jakuba Splavce, jehož klienti se rekrutují z průmyslu a energetiky. Černochová předtím pracovala v tiskovém oddělení ministerstva vnitra, v PR působí od roku 2019. V týmu Hero & Outlaw má na starost klienty IBG Česko nebo Sokolovská uhelná a sesterskou SUAS Group, u té zároveň působí jako tisková mluvčí.

Ondřej Chlupáček. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Ondřej Chlupáček. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Splavcův tým posiluje i Ondřej Chlupáček, který do Hero & Outlaw přichází po čtyřech letech práce na Magistrátu hlavního města Prahy, kde působil jako social media manager a tiskový mluvčí náměstka primátora pro dopravu Adama Scheinherra. Pět let pracoval na různých pozicích na zpravodajském webu Aktuálně.cz. V týmu pro průmysl a energetiku chce využít svou zkušenost s komunikací výstavby dopravní infrastruktury.

Do portfolia Hero & Outlaw rovněž přibyl nový klient. Stala se jím síť maloobchodních prodejen s potřebami pro domácí zvířata Pet Center. „Pet Center je ve svém oboru jasně lídrem trhu. Tuto pozici mu pomůžeme ještě dále upevnit,“ uvádí k tomu zakladatel agentury Marek Hanč.

Agentura zároveň letos slavila několik úspěchů na poli oborových cen, většinou ve spolupráci s agenturou McCann Prague. Tím největším byl stříbrný lev z mezinárodního festivalu Cannes Lions za podíl na projektu 13 minut, upozorňující na problém nepřiměřené rychlosti na silnicích. Za náborový projekt Chci pískat pro Fotbalovou asociaci ČR získala bronz na letošních Effie Awards Europe.