Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Hero & Outlaw hlásí tři nové velké klienty

Komunikační agentura Marka Hanče a Ivo Půra letos plánuje zdvojnásobit obrat.

Marek Hanč a Ivo Půr. Foto: Jiří Turek a Jana Jabůrková

Marek Hanč a Ivo Půr. Foto: Jiří Turek a Jana Jabůrková

Agentura Hero & Outlaw Marka Hanče a Ivo Půra letos během koronakrize získala tři velké klienty. Jde o středoevropského developera nejen průmyslových nemovitostí CTP Invest, největší evropský e-shop s kosmetickými produkty Notino a tradiční českou rodinnou firmu Sapeli, výrobce designových dveří. „A bude toho víc. I přes tlak na náš sektor jsme během koronakrize brutálně rostli,“ prohlásil zakladatel agentury Marek Hanč. Firma letos chce zdvojnásobit obrat, loni činil 9,5 milionu Kč.

Agentura Hero & Outlaw také posílila tým, má nyní deset členů. Nastoupila account manažerka Ivana Blumentrittová, která vedla klientský servis v předních českých reklamních agenturách Young & Rubicam a DDB, a v agentuře má na starosti dohled nad jednotlivými zakázkami, finance a efektivitu.

K dalším klientům agentury patří zdravotnická skupina Sotiriose Zavalianise Akeso Holding, Česká rada pro šetrné budovy či izraelští developeři Coast Capital Partners.