
Marek Hanč. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek
Komunikační agentura Hero & Outlaw, kterou před čtyřmi lety založili Marek Hanč a Ivo Půr, hlásí další růst. Za rok 2019 vykázala tržby přes 8 milionů Kč, za rok 2020 už 21 milionů. V roce 2021 rostla dál. „V loňském roce jsme dosáhli obratu 33 milionů Kč, z něhož výraznou většinu tvořila odměna za agenturní práci. Tou je především špičkové poradenství v oblasti PR a strategické komunikace,“ uvádí Hanč. „Držíme si i solidní ziskovost, což nám umožňuje neustále růst a investovat do našich lidí a vztahů s klienty. Letos se plánujeme dostat na metu 50 milionů, a tím se zařadit mezi špičku české komunikace. Samozřejmě to vše bez jediné koruny z veřejného sektoru nebo od státních firem.“
Letos Hero & Outlaw výrazně posiluje svůj tým konzultantů. Do agentury přišli Jakub Splavec, loňský talent roku podle PR Klubu, který v minulosti působil v AMI Communications, a Denisa Ladka Morgensteinová, donedávna PR manažerka a mluvčí online supermarketu Rohlik.cz.

Denisa Ladka Morgensteinová. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Jakub Splavec. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek
Kvůli rozvoji klientského portfolia agentura též zapracovala na svých interních procesech a nastavila systém skupinových lídrů nebo firemních benefitů, které zahrnují interní vzdělávání, vlastní komunikační akademii, praktického lékaře a práci z domova. Skupinovými lídry jsou Splavec, Morgensteinová a také Lucie Mareš Heřmanská, která se už víc než rok stará o klienty z řad developerských společností. Nová manažerská struktura vznikala organickým seskupováním jednotlivých expertíz. Heřmanská tak vede tým, který se specializuje na development a související obory, Splavcův tým se zaměří na průmyslové klienty a energetiku a Morgensteinová ve svém nově vznikajícím týmu pojme finanční a další služby. Vedle toho v agentuře vznikl tříčlenný digitálně-analytický tým. Vede ho Michal Půta a vedle inovací a vývoji webů se věnuje projektům v oblasti zákaznické zkušenosti a výzkumu.

Lucie Mareš Heřmanská. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek
Dalšími posilami agentury jsou Kateřina Menzelová, dlouholetá novinářka se specializací a development a reality, která naposledy působila v ekonomické redakci Lidových novin. Do Hero & Outlaw přišla do týmu Lucie Heřmanské na pozici konzultantky. Na tutéž pozici se k týmu Jakuba Splavce připojila Kateřina Šírová, která do agentury přišla z poradenské společnosti PwC. Agenturu nyní tvoří celkem 16 lidí.

Kateřina Menzelová. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek

Kateřina Šírová. Foto: Jana Jabůrková & Jiří Turek
Agentura Hero & Outlaw loni uspěla také v několika oborových soutěžích, většinou za společné projekty s agenturou McCann. „Společně s naším klientem jsme úspěšně realizovali nadčasovou a mezioborovou preventivní kampaň 13 minut, která podle analyzovaných dat skutečně pomohla snížit počet nehod z nepřiměřené rychlosti, nebo jsme úspěšně komunikovali vstup klienta CTP na amsterdamskou burzu,“ dodal Ivo Půr.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
