Hero & Outlaw má nové posily a rekordní výsledek

Do komunikační agentury přišli Kateřina Pištorová, Lucie Heřmanská a také Michal Půta.

Kateřina Pištorová, Michal Půta, Lucie Heřmanská

Kateřina Pištorová, Michal Půta, Lucie Heřmanská. Foto: Jiří Turek a Jana Jabůrková

Marek Hanč a Ivo Půr oznamují nové posily své komunikační agentury Hero & Outlaw, jsou jimi Kateřina Pištorová a Lucie Heřmanská. Na juniorní pozici pak tým doplnil Michal Půta. „V Kateřině i Lucii jsme získali skvělé posily. Zkušené, strukturované profesionálky, se kterými jsme navíc sedli i lidsky. Michala zase vnímám jako ohromný talent, který je platný jako podpora všem členům týmu, a především do agentury přináší chápání digitálu a sociálních medií zákazníky z řad generace Z,“ uvedl Ivo Půr.

Pištorová pracovala pro řetězec Makro, kde zastávala pozice v marketingu, HR a v korporátní komunikaci. Jako tisková mluvčí a šéfka externí komunikace působila v Siemensu a byla ředitelkou komunikace a marketingu v ABB. V agentuře má na starosti právě péči o průmyslové klienty, pro níž agentura zajišťuje strategickou externí i interní komunikaci. Heřmanská přišla z finanční skupiny DRFG, kde byla tiskovou mluvčí a šéfkou komunikace. Předtím pracovala jako reportérka televize Nova a redaktorka Hospodářských novin. V agentuře se stará o klienty CTP či Notino.

Hero & Outlaw na loňský rok 2020 plánovala zdvojnásobit obrat, který v roce 2019 činil 9,5 milionu Kč. „V minulém roce dosáhl obrat naší agentury 21 milionů Kč. Splnili jsme plán a já jsem hrdý na to, že to bylo bez jediné veřejné zakázky,“ uvedl Marek Hanč. „Start Hero & Outlaw je úspěšný a dál rosteme, jak co se ekonomických výsledků týče, tak akvizicemi nových klientů, a nebo příchodem nových spolupracovníků. Cíl pro rok 2021 je opět navýšit obrat meziročně o 100 %, získat další nové klienty v průmyslovém a developerském segmentu a také najít první klienty mimo Česko v rámci region střední a východní Evropy.“