Novou tváří v PR agentuře Hero & Outlaw se stala Lucie Grošaftová. Přichází z Nike, kde měla na starost komunikaci pro region střední a východní Evropy. Bude pracovat především na kampaních Hero & Outlaw, vznikajících ve spolupráci s mateřskou agenturou McCann Prague. Vedle zakladatelů Marka Hanče a Ivo Půra a nově příchozí Grošaftové tvoří aktuální tým agentury ještě Zuzana Hanibalová, která stejně jako Půr přišla z české pobočky poradenské firmy KPMG, kde se starala o obsahový marketing a eventy, Andrea Kačíková a Tereza Bečková.
Agentura Hero & Outlaw vstoupila na trh komunikačních služeb loni na jaře a zaměřuje se na kreativní a strategické poradenství v oblasti public relations. Za prvních 12 měsíců existence dosáhla obratu na 8,5 milionů Kč a mezi její klienty patří holding AKESO, Česká rada pro šetrné budovy, výrobce pódií pro zábavní průmysl Area Four Industries nebo bankovní firmy.
„Posledních několik let jsme se z pozice zadavatele, spolupracovníka nebo konzultanta setkávali často s nabídkami PR a poradenských agentur. Neustále jsme se dostávali do situace, kdy nás klienti a zadavatelé požádali o zhodnocení práce agentur, se kterými spolupracovali. Zpravidla kvůli tomu, že se službou prostě nebyli spokojeni. Nejčastější výtkou pak byl výrazný rozpor v předložených nabídkách a samotné realizaci. V tom jsme viděli příležitost,“ říká jeden ze zakladatelů agentury Marek Hanč.
„Za rok se nám podařilo postavit funkční agenturu se šestičlenným týmem, která je zisková. Nyní se chceme zaměřit na plynulý organický růst,“ doplňuje druhý zakladatel Ivo Půr. Agentura se podle něj snaží rozumět potřebám klienta v celé jejich šíři, nejen strategii a PR. I velkou dodávku kompletních služeb podle něj může malému týmu pomoci zvládat ekosystém mateřské skupiny McCann.