Heureka Group, skupina internetových cenových srovnávačů s působností ve střední a východní Evropě, představuje nové logo a firemní identitu. Spolu s tím zavádí tři nové B2B značky, které pomohou komunikovat k obchodním partnerům. V souladu se zvoláním „Heuréka!“ vychází nová vizuální identita z řecké alfabety. Využívá písmo navržené přímo pro Heureku. Přibyl i web Heureka.group pro kontakt s obchodními partnery.
Třemi novými značkami v B2B jsou Heureka Shops pro online obchody, Heureka Ads pro značky a Heureka Insights pro datové přehledy. Ke komunikaci budou využity stávající i nové kanály. „Na jednom místě tak budou dostupné informace o všech možnostech spolupráce. Od přehledu nastavování e-shopů, o našich reklamních formátech nebo příležitostech a využití různých datových přehledů,“ uvedl Tomáš Braverman, šéf Heureky. Změna se netýká českého ani slovenského webu pro zákazníky.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu
