Heureka Group, skupina internetových cenových srovnávačů s působností ve střední a východní Evropě, představuje nové logo a firemní identitu. Spolu s tím zavádí tři nové B2B značky, které pomohou komunikovat k obchodním partnerům. V souladu se zvoláním „Heuréka!“ vychází nová vizuální identita z řecké alfabety. Využívá písmo navržené přímo pro Heureku. Přibyl i web Heureka.group pro kontakt s obchodními partnery.
Třemi novými značkami v B2B jsou Heureka Shops pro online obchody, Heureka Ads pro značky a Heureka Insights pro datové přehledy. Ke komunikaci budou využity stávající i nové kanály. „Na jednom místě tak budou dostupné informace o všech možnostech spolupráce. Od přehledu nastavování e-shopů, o našich reklamních formátech nebo příležitostech a využití různých datových přehledů,“ uvedl Tomáš Braverman, šéf Heureky. Změna se netýká českého ani slovenského webu pro zákazníky.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
