Heureka Group uvedla novou vizuální identitu

Součástí nového vizuálu pro komunikaci v B2B je trojice nových partnerských značek.

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Ukázka nové vizuální identity Heureka Group

Heureka Group, skupina internetových cenových srovnávačů s působností ve střední a východní Evropě, představuje nové logo a firemní identitu. Spolu s tím zavádí tři nové B2B značky, které pomohou komunikovat k obchodním partnerům. V souladu se zvoláním „Heuréka!“ vychází nová vizuální identita z řecké alfabety. Využívá písmo navržené přímo pro Heureku. Přibyl i web Heureka.group pro kontakt s obchodními partnery.

Třemi novými značkami v B2B jsou Heureka Shops pro online obchody, Heureka Ads pro značky a Heureka Insights pro datové přehledy. Ke komunikaci budou využity stávající i nové kanály. „Na jednom místě tak budou dostupné informace o všech možnostech spolupráce. Od přehledu nastavování e-shopů, o našich reklamních formátech nebo příležitostech a využití různých datových přehledů,“ uvedl Tomáš Braverman, šéf Heureky. Změna se netýká českého ani slovenského webu pro zákazníky.