Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Heureka mění Shop roku, vybrala si agenturu

Soutěž připraví po vítězství v tendru M-ocean. Spolupracuje s Miroslavem Čepickým.

Soutěž Shop roku se od příštího roku změní

Soutěž Shop roku se od příštího roku změní

Nákupní portál Heureka.cz chystá změny v konceptu své soutěže Shop roku. Na jeho realizaci si vybral eventovou agenturu M-ocean. Ta zvítězila ve výběrovém řízení, jehož se dále zúčastnily agentury Geometry Global, Event Arena, Select Agency a Maxin Prague. M-ocean bude podle informací Médiáře spolupracovat na realizaci projektu mimo jiné s Miroslavem Čepickým, který končí ve funkci ředitele korporátní komunikace Vodafonu

Shop roku už bez konference

„Po šesti letech jsme se rozhodli pro změnu. Zachováváme princip soutěže, ale vše ostatní bude jiné. Především vyhlášení výsledků chceme pojmout jako oslavu e-commerce v Čechách. Chystáme galavečer spojený s exkluzivním programem, v jehož rámci vyhlásíme vítěze Shopu roku 2015,“ říká Tomáš Braverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz. Slavnostní galavečer se uskuteční 9. března 2016 v prostorech Fora Karlín.

Hlavní změnou v celé soutěži je právě její nové načasování. Předchozí ročníky probíhaly vždy na podzim, kdy se rozbíhá vánoční sezona, z hlediska online nákupů nejdůležitější období roku. Proto se soutěž přesunula na jaro, které by mělo představovat klidnější nákupní období.

Heureka také upouští od pořádání každoroční konference o e-commerce, která byla s vyhlášením výsledků spojena. Jako hlavní partner podpoří a vystoupí na odborné konferenci pořádané Asociací pro elektronickou komerci nazvané E-business Forum 2015, která proběhne letos 22. září.