Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Heureka se staví proti vánočnímu šílenství

Sedmý ročník Dnů dopravy zdarma z e-shopů propaguje srovnávač cen spotem od Saatchi.

Internetový srovnávač cen Heureka připravil sedmý ročník akce Dny dopravy zdarma, které podpoří kampaní. Tu pro Heureku připravila agentura Saatchi & Saatchi. Kampaň poběží v televizi, rozhlase i na sociálních sítích. „Ukazujeme, jaký může být rozdíl nakupovat v předvánočním běsnění v kamenných obchodech oproti klidu, jaký máme na nákup v e-shopech, a samozřejmě s dopravou zdarma,“ uvedl ke kampani Marek Dobrý, brand manager Heureky. Cílem je zákazníky motivovat, aby nakoupili vánoční dárky včas.

Televizní spoty poběží na kanálech skupin Prima a Atmedia, rozhlasové na stanicích sítí Radiohouse a Radio United Services. Zkrácená a upravená videa se objeví na sociálních sítích a bannery poběží na velkých zpravodajských webech. Režie se ujal Ladislav Plecitý, produkci zajistila agentura Sunny Jim & Friends. Nákup mediálního prostoru zajistila agentura PHD. Kampaň podpoří i aktivity v PR.

Vánoce v klidu a bez poštovného

  • Značka: Heureka
  • Klient: Heureka
  • Kreativní agentura: Saatchi & Saatchi
  • Mediální agentura: PHD
  • Režie: Ladislav Plecitý
  • Produkce: Sunny Jim & Friends
  • Mediamix: televize, rádio, online