
Interní tým Heureky
PR.Konektor bude pro českého nákupního rádce a srovnávač Heureka.cz bude zajišťovat komplexní služby v oblasti mediální komunikace s důrazem na lifestylová média. Jedním z cílů nové spolupráce Heureky s agenturou je vyvrátit, že portál slouží pouze jako srovnávač cen, ale je inspirativním nákupním rádcem s unikátními a užitečnými funkcemi.
„Naším společným cílem je dostat Heureku do povědomí lidí jako jejich první volbu pro online nakupování. Chceme, aby je Heureka inspirovala k nákupům, aby zákazníci věděli o všech výhodách, které Heureka nabízí a také aby věděli, jak nakupovat online rychle, pohodlně a hlavně bezpečně. Věříme, že nám PR.Konektor pomůže komunikaci efektivně a kreativně vést,“ řekl Martin Žabka, čerstvý šéf komunikace celé skupiny Heureka.
Agentura se bude věnovat i obecným segmentům, které budou v průběhu roku podpořené marketingovými kampaněmi. „Důležitou součástí našich aktivit bude posílení služby Košík, nákupu přímo na Heurece. Chceme zdůraznit pohodlí, bezpečí a všechny garance kolem nákupu, které zákazníci při využití Košíku mají,“ doplnil Jaroslav Duroň, managing partner PR.Konektoru.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír
