Heureka si na komunikaci vybrala PR.Konektor

Z tendru vzešlá spolupráce zahrne komplexní služby v oblasti mediální komunikace.

Interní tým Heureky

Interní tým Heureky

PR.Konektor bude pro českého nákupního rádce a srovnávač Heureka.cz bude zajišťovat komplexní služby v oblasti mediální komunikace s důrazem na lifestylová média. Jedním z cílů nové spolupráce Heureky s agenturou je vyvrátit, že portál slouží pouze jako srovnávač cen, ale je inspirativním nákupním rádcem s unikátními a užitečnými funkcemi.

„Naším společným cílem je dostat Heureku do povědomí lidí jako jejich první volbu pro online nakupování. Chceme, aby je Heureka inspirovala k nákupům, aby zákazníci věděli o všech výhodách, které Heureka nabízí a také aby věděli, jak nakupovat online rychle, pohodlně a hlavně bezpečně. Věříme, že nám PR.Konektor pomůže komunikaci efektivně a kreativně vést,“ řekl Martin Žabka, čerstvý šéf komunikace celé skupiny Heureka.

Agentura se bude věnovat i obecným segmentům, které budou v průběhu roku podpořené marketingovými kampaněmi. „Důležitou součástí našich aktivit bude posílení služby Košík, nákupu přímo na Heurece. Chceme zdůraznit pohodlí, bezpečí a všechny garance kolem nákupu, které zákazníci při využití Košíku mají,“ doplnil Jaroslav Duroň, managing partner PR.Konektoru.