Mobilní operátoři přišli nedávno s tzv. neomezenými tarify a prezentují to jako revoluci v mobilní komunikaci. Telefónica využila hippies, Vodafone resuscitoval koťata, štěňata a králíky, T-Mobile přidal k Zadarovi Županiče, v pondělí jsme zjistili, co na to Mafra a její chechtací pytlíky.
Přijďte s námi rozebrat čerstvé reklamní kampaně tuzemských mobilních operátorů na naši pravidelnou, tentokrát už šestou Reklamní katovnu.
V diskusi přivítáme především zástupce mobilních operátorů - za Telefóniku přijde manažer marketingové komunikace Roman Kulifaj, za Vodafone ředitelka pro značku Markéta Moreno, T-Mobile bude zastupovat šéf marketingové komunikace Jan Stanko.
Z osvědčených katů se chystají čím dál populárnější David Brada a Čestmír Benda.
Moderují Ondřej Aust a Marek Prchal.
Akce proběhne ve středu 15. května od 18.30, v prostoru Era svět na pražském Jungmannově náměstí.
Říkat si opět budeme z Národní galerie reklamy, kterou na první Reklamní katovně v listopadu pokřtil profesor Milan Knížák.

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
