O2 vs. T-Mobile vs. Vodafone: přijďte na Reklamní katovnu o mobilní „revoluci“ v reklamě

Šestou ze série hlubokých jevištních diskusí opět hostí čerstvý prostor Era svět na pražském Jungmannově náměstí. Pořádá Médiář.cz.

Mobilní operátoři přišli nedávno s tzv. neomezenými tarify a prezentují to jako revoluci v mobilní komunikaci. Telefónica využila hippies, Vodafone resuscitoval koťata, štěňatakrálíky, T-Mobile přidal k Zadarovi Županiče, v pondělí jsme zjistili, co na to Mafra a její chechtací pytlíky.

Přijďte s námi rozebrat čerstvé reklamní kampaně tuzemských mobilních operátorů na naši pravidelnou, tentokrát už šestou Reklamní katovnu.

V diskusi přivítáme především zástupce mobilních operátorů - za Telefóniku přijde manažer marketingové komunikace Roman Kulifaj, za Vodafone ředitelka pro značku Markéta Moreno, T-Mobile bude zastupovat šéf marketingové komunikace Jan Stanko.

Z osvědčených katů se chystají čím dál populárnější David BradaČestmír Benda.

Moderují Ondřej AustMarek Prchal.

Akce proběhne ve středu 15. května od 18.30, v prostoru Era svět na pražském Jungmannově náměstí.

Říkat si opět budeme z Národní galerie reklamy, kterou na první Reklamní katovně v listopadu pokřtil profesor Milan Knížák.

Sdílejte