Hitrádia nasazují ranní Srdcovky a víkendové vysílání s Leonou Gyöngyösi

Jedna z programových sítí skupiny Media Bohemia hlásí podzimní programové novinky.

Leona Gyöngyösi

Leona Gyöngyösi

Síť Hitrádií ze skupiny Media Bohemia připravila na letošní podzim několik programových novinek. Posluchačům nabídne novou late morning show Srdcovky, centrální víkendové vysílání s Leonou Gyöngyösi a večerní hudební speciály. Stanice také začátkem října zopakují úspěšný jarní programový speciál Hudební šampionát a oživí projekt City Live, který 28. září přinese akustický koncert Ewy Farne na střeše pražské Lucerny.

Výběr známých hitů Srdcovky se bude vysílat od 9 do 10 hodin jako jednotící programový prvek. Názvem korespondují s dlouhodobou hudební strategií Hitrádií, jejichž claim zní Máme srdce, které hraje. „Late morning show, tedy hodina, která navazuje na ranní show a uvádí dopoledne, je velmi obtížná pro všechny stanice v Evropě. Forma poslechu se mění z aktivní na pasivní, část posluchačů ještě chce aktivní zábavu a část už ne, my navíc z centrálního vysílání přecházíme do regionálního. Srdcovky jsou cestou, jak vyřešit všechny tyto výzvy jednou elegantní a atraktivní formou,“ vysvětluje programový ředitel sítě Hitrádií Michal Merenda.

Srdcovky se v průběhu léta osvědčily na pražském Hitrádiu City 93,7 FM, proto se od září implementují i do dopoledního vysílání jednotlivých regionálních stanic. „Navíc počítáme i s interaktivitou, ať už v on-air vysílání nebo přes sociální sítě jednotlivých regionálních rádií, kde budou moci posluchači prozrazovat své ‚srdcovky‘ včetně svého vztahu k nim. My jim je pak samozřejmě zahrajeme,“ popisuje Merenda: „Srdcovky jsou tak produktem, který byť bude centrální a obchodně snadno uchopitelný, je založen na regionálním pojetí vysílání, regionálních vzpomínkách a reáliích a nabízí jednotlivým stanicím určitou míru autonomie. A to je cesta, kterou chceme s Hitrádii do budoucna jít.“

Produkt Srdcovky vychází podle Media Bohemia také vstříc dlouhodobé poptávce zadavatelů reklamy: „Vyhledávali na Hitrádiích atraktivní programovou záležitost, která by jednak ctila regionální charakter, současně ale byla jednotícím prvkem pro všechny regionální stanice a nabízela celoplošný zásah.“

Od začátku září nastoupila do vysílání na centrální víkend moderátorka Leona Gyöngyösi, která přichází z regionálního Hitrádia North Music. Nahrazuje ve vysílání Michala Knejpa, který se přesouvá do odpolední show Hitrádia City 93,7 FM a stane se tak hlavním mužským hlasem metropolitní stanice. „Oba posuny mají přinést posílení poslechovosti v daných časech,“ říká programový ředitel Merenda.

Večerní hudební speciály odstartují 3. října a jejich hlavním moderátorem bude Michal Klein. Zatímco v týdnu se budou speciály vysílat od 19 do 22 hodin, o víkendu začnou o hodinu dřív. „Každý večer dostane posluchač něco jiného. Zatímco začátkem týdne bude znít klidnější popová hudba, v průběhu týdne přijde na řadu mix osmdesátek, devadesátek a milénia a v závěru týdne pak nabídneme klubovou muziku a energické songy,“ přibližuje Merenda. V určité podobě se do vysílání vrátí i hity na přání.