Síť devíti regionálních stanic Hitrádio od začátku června změní vizuální styl i znělky. Chce tak oslovit oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20 až 45 let. Do změny vlastník, skupina Media Bohemia, investoval přes deset milionů korun. Firma to dnes uvedla v tiskové zprávě.
Ode dneška síť rádií nasazuje nové znělky, které vznikly za spolupráce s českými umělci v čele se zpěvačkou Dashou. Dále 6. června představí nové grafické logo, nový font písma a nové barvy. Nové logo vytvořil ostravský grafik Georgi Stojkov, který má za sebou spolupráci s Febiofestem či kapelou Kryštof. Dominantou nového loga se stává „srdce, které hraje“. S tím je spojena změna hudebního positioningu. I ten je nově vyjádřen sloganem Hitrádio - rádio, které hraje. Na nové zvukové grafice spolupracovalo studio Audiowerk v Berlíně.
„Nešlo nám čistě o změnu loga. Zadání bylo změna komunikačního konceptu Hitrádia. Před deseti lety bylo hlavním cílem vytvořit programově homogenní skupinu regionálních rádiových lídrů, zároveň ale zachovat jejich regionální jedinečnost. Dnes se posouváme o krok dál,“ uvedl člen představenstva pro řízení programu Jan Neuman.