Také v průběhu třetího ročníku Prague International Advertising Festival (PIAF) [web na piaf.cz, tematické články na Médiáři] se udělovalo ocenění Nejlepší pivní reklama (Best Beer Ad). „Pivní“ reklama byla zvláštní kategorií pražského festivalu předloni, loni i letos.
Zveřejnili jsme finální soutěžní kampaně a vy jste mohli do 26. dubna do 16 hodin hlasovat, která je nejlepší. Hlasování bylo ukončeno, děkujeme za zájem.
Sekci jsme připravili ve spolupráci s PIAF, který letos proběhl ve středu a ve čtvrtek 25. a 26. dubna 2012 v Praze. Můžete si prohlédnout loňské výherce či výběr předloňských „pivních“ spotů.
Následuje nabídka soutěžních kampaní, abecedně:
Antarctica: Nekonečná reklama - klikněte na web
AlmapBBDO, Brazílie
Borsodi: Akvárium
DDB Budapest, Maďarsko
Budvar: Nealko
Kaspen/Jung von Matt, Česká republika
Heineken: Open your world
Bernstein Werbeagentur, Německo

Heineken: Open your world
Heineken: Sunrise
Publicis Italy, Itálie
Karlovačko: Intervention
Bruketa&Zinic, Chorvatsko
Pilsner Urquell: Kompas
Triad Advertising, Slovensko
Staropramen: Redesign lahví
Cocoon Group, Česká republika

Staropramen: Redesign 2011
Hlasování bylo ukončeno, děkujeme za zájem.