Také v průběhu třetího ročníku Prague International Advertising Festival (PIAF) [web na piaf.cz, tematické články na Médiáři] se udělovalo ocenění Nejlepší pivní reklama (Best Beer Ad). „Pivní“ reklama byla zvláštní kategorií pražského festivalu předloni, loni i letos.
Zveřejnili jsme finální soutěžní kampaně a vy jste mohli do 26. dubna do 16 hodin hlasovat, která je nejlepší. Hlasování bylo ukončeno, děkujeme za zájem.
Sekci jsme připravili ve spolupráci s PIAF, který letos proběhl ve středu a ve čtvrtek 25. a 26. dubna 2012 v Praze. Můžete si prohlédnout loňské výherce či výběr předloňských „pivních“ spotů.
Následuje nabídka soutěžních kampaní, abecedně:
Antarctica: Nekonečná reklama - klikněte na web
AlmapBBDO, Brazílie
Borsodi: Akvárium
DDB Budapest, Maďarsko
Budvar: Nealko
Kaspen/Jung von Matt, Česká republika
Heineken: Open your world
Bernstein Werbeagentur, Německo

Heineken: Open your world
Heineken: Sunrise
Publicis Italy, Itálie
Karlovačko: Intervention
Bruketa&Zinic, Chorvatsko
Pilsner Urquell: Kompas
Triad Advertising, Slovensko
Staropramen: Redesign lahví
Cocoon Group, Česká republika

Staropramen: Redesign 2011
Hlasování bylo ukončeno, děkujeme za zájem.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
