Hlasujte o nejlepší pivní reklamu na pražském festivalu PIAF 2012

Vyberte nejlepší reklamu na pivo z těch, které budou 25. a 26. května soutěžit na mezinárodním reklamním festivalu v Praze.

Také v průběhu třetího ročníku Prague International Advertising Festival (PIAF) [web na piaf.cz, tematické články na Médiáři] se udělovalo ocenění Nejlepší pivní reklama (Best Beer Ad). „Pivní“ reklama byla zvláštní kategorií pražského festivalu předloni, loni i letos.

Zveřejnili jsme finální soutěžní kampaně a vy jste mohli do 26. dubna do 16 hodin hlasovat, která je nejlepší. Hlasování bylo ukončeno, děkujeme za zájem.

Sekci jsme připravili ve spolupráci s PIAF, který letos proběhl ve středu a ve čtvrtek 25. a 26. dubna 2012 v Praze. Můžete si prohlédnout loňské výherce či výběr předloňských „pivních“ spotů.

Následuje nabídka soutěžních kampaní, abecedně:

Antarctica: Nekonečná reklama - klikněte na web
AlmapBBDO, Brazílie

Antarctica: Nekonečná reklama. Kliknutím se dostanete na web

Antarctica: Nekonečná reklama. Kliknutím se dostanete na web

Borsodi: Akvárium
DDB Budapest, Maďarsko

Budvar: Nealko
Kaspen/Jung von Matt, Česká republika

Budvar: Nealko

Budvar: Nealko

Budvar: Nealko

Budvar: Nealko

Heineken: Open your world
Bernstein Werbeagentur, Německo

Heineken: Open your world

Heineken: Open your world

Heineken: Sunrise
Publicis Italy, Itálie

Karlovačko: Intervention
Bruketa&Zinic, Chorvatsko

Pilsner Urquell: Kompas
Triad Advertising, Slovensko

Staropramen: Redesign lahví
Cocoon Group, Česká republika

Staropramen: Redesign 2011

Staropramen: Redesign 2011

Hlasování bylo ukončeno, děkujeme za zájem.