Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Hlavní agenturou Fashion Areny je Dark Side

Fashion Arena Prague Outlet

Vizualizace Fashion Areny po rekonstrukci

Novou agenturou zastřešující komunikační aktivity nákupního centra Fashion Arena Prague Outlet v pražských Štěrboholech se stala Dark Side. Nahrazuje tak několik předchozích agentur. Součástí spektra činností, která má nově zajišťovat, je nadlinková komunikace, online kampaně včetně sociálních médií, PR, vybrané eventy a strategické směřování všech aktivit v rámci Fashion Areny. Ta je největším outletem v Česku, na ploše 25.000 metrů čtverečních má 116 obchodních jednotek s víc než 200 módních značek (za poslední roky přibyly Armani Outlet, Karl Lagerfeld, Barbour nebo Odd Molly), jež standardně poskytují na své zboží slevy 30 až 70 %.

“Přejeme si, aby čeští zákazníci i zahraniční návštěvníci Prahy vnímali Fashion Arenu jako svou primární módní destinaci, a proto jsme hledali silného partnera, který spojí všechny naše rozsáhlé činnosti dohromady,“ vymezila úkol nové agentury Petra Horáková, marketingová manažerka Fashion Areny. “Skončila doba, kdy marketingová komunikace obchodních center sestávala jen z ospalých eventů doplněných bezvýraznými citylighty,” prohlásil Tomáš Jindříšek, managing partner Dark Side. “V 21. století vítězí nejvýraznější koncepty a dosah. Střechou našeho komunikačního konceptu je v Praze – a to díky maximální spolupráci se značkovými obchody – spojení digitalu a offline a také to, že se v centru stále budou dít nějaké zajímavé akce.”

“Fashion Arena se rozsahem prací a odpovědnosti stává jedním z našich nejvýznamnějších klientů, a proto pro ni budujeme speciální tým na míru. Motivuje nás, že je projekt řízen na úrovni vedení společnosti s možností komunikovat o vizích i se zástupci majitele,” chválí si šéf Dark Side. Fashion Arenu provozuje evropská skupina VIA Outlets. Šéfkou nově budovaného agenturního týmu se stala Helena Plívová, manažerka s 25 lety zkušeností s řízením řady značek z oblasti módy a kosmetiky (Dermacol, Halada, časopis Žena a život) a obchodních center (Nový Smíchov, Atrium Flora), která posledních několik let také působila jako ředitelka komunitního projektu Ženy s.r.o.

Helena Plívová

Helena Plívová