Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Hlavní Óčko omladí, starší klipy se přesunou na Óčko Gold

Pokračují akustické koncerty z pražského Retra. Před létem se na jednom z nich potkali Wohnout s Evou Pilarovou

Na podzim na Óčku pokračují akustické koncerty z pražského Retra. Před létem se na jednom z nich potkali Wohnout s Evou Pilarovou

Mediální skupina Mafra upraví na podzim obsah svých hudebních stanic pod značkou Óčko. „Jedním z důležitých pilířů nastávajícího období bude omlazení odpoledne v týdnu a víkendového dopoledne na hlavním kanálu,“ sdělilo vedení v čele s generálním ředitelem Štěpánem Wolde.

Změna je reakcí na červnové spuštění kanálu Óčko Gold, který cílí na diváky nad 35 let a nabízí od začátku vysílání hlavně hudbu z 60. až 90. let, a také na chystané spuštění třetího celoplošného kanálu Óčko Expres, jež se chystá na 15. srpna. O jeho programu zatím Mafra nesdělila nic.

Na hlavním Óčko má být už jen čerstvější produkce: „Zatímco osmdesátky a starší klipy divák najde výhradně na Óčku Gold, Óčko se zaměří na ty největší hity nového milénia a na úplně nejnovější, nejaktuálnější hudební produkci.“

Hlavní Óčko bude na podzim dávat magazín pro mladé Fashion time v odpoledním bloku, moderované sobotní dopoledne a pořad o jídle Big Size. Objeví se i nejúspěšnější díly pořadů uvedených loni v září Drzá Diana (talk show Diany Kobzanové) a Ty Trubko (pětiminutové videoblogy).

Pokračují akustické koncerty sponzorované Komerční bankou s názvem G2 Acoustic Stage.

Stanice také podpoří mezinárodní soutěž začínajících kapel Global Battle of the Bands. Celý podzim bude vysílat sestřihy z jednotlivých kol, v prosinci proběhne národní finále. Vítězná kapela pojede na světové finále do Bangkoku.