Mediální skupina Mafra upraví na podzim obsah svých hudebních stanic pod značkou Óčko. „Jedním z důležitých pilířů nastávajícího období bude omlazení odpoledne v týdnu a víkendového dopoledne na hlavním kanálu,“ sdělilo vedení v čele s generálním ředitelem Štěpánem Wolde.
Změna je reakcí na červnové spuštění kanálu Óčko Gold, který cílí na diváky nad 35 let a nabízí od začátku vysílání hlavně hudbu z 60. až 90. let, a také na chystané spuštění třetího celoplošného kanálu Óčko Expres, jež se chystá na 15. srpna. O jeho programu zatím Mafra nesdělila nic.
Na hlavním Óčko má být už jen čerstvější produkce: „Zatímco osmdesátky a starší klipy divák najde výhradně na Óčku Gold, Óčko se zaměří na ty největší hity nového milénia a na úplně nejnovější, nejaktuálnější hudební produkci.“
Hlavní Óčko bude na podzim dávat magazín pro mladé Fashion time v odpoledním bloku, moderované sobotní dopoledne a pořad o jídle Big Size. Objeví se i nejúspěšnější díly pořadů uvedených loni v září Drzá Diana (talk show Diany Kobzanové) a Ty Trubko (pětiminutové videoblogy).
Pokračují akustické koncerty sponzorované Komerční bankou s názvem G2 Acoustic Stage.
Stanice také podpoří mezinárodní soutěž začínajících kapel Global Battle of the Bands. Celý podzim bude vysílat sestřihy z jednotlivých kol, v prosinci proběhne národní finále. Vítězná kapela pojede na světové finále do Bangkoku.