Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

H&M otvírá na pražských Příkopech přestavěnou vlajkovou prodejnu

Nová vlajková pobočka H&M v Praze Na Příkopě

Nová vlajková pobočka H&M v Praze Na Příkopě

Nová vlajková pobočka H&M v Praze Na Příkopě

Nová vlajková pobočka H&M v Praze Na Příkopě

Nová vlajková pobočka H&M v Praze Na Příkopě

Nová vlajková pobočka H&M v Praze Na Příkopě

Rekonstruovaná prodejna značky H&M, která se nachází v Praze v Galerii Myslbek na nákupní třídě Na Příkopě, se stane první a jedinou oficiální vlajkovou prodejnou švédského módního řetězce v Česku. Právě dokončené rekonstrukční práce tam probíhaly postupně několik měsíců. Díky tomu H&M nemuselo úplně zavřít. Nově předělaná pobočka částečně změnila rozložení nájemců v Myslbeku. Opustila první poschodí, kde nově otevře restaurace s italskou kuchyní Vapiano, a místo toho rozšířila své prostory v přízemí, na úkor Intersportu. Větší plochu zabírá nyní také v podzemí. Oficiální představení proběhne v sobotu 30. června.

V nové vlajkové prodejně H&M zohledňuje také obecný trend módního retailu, kterým je optimalizace skladových prostor a snížení počtu kusů zboží na prodejně. “Tato problematika se u nás řeší globálně ze Švédska. Skladové zásoby českých prodejen jsou řízené z Polska, kde se nachází centrála společnosti pro východoevropský region, stejně jako obsluha a provoz e-shopu,” sdělila Retailku Slavomíra Barnová, tisková mluvčí tuzemského H&M. “V rámci všech našich poboček snižujeme počty produktů skladovaných v jednotlivých provozovnách. Zároveň sledujeme konkrétní zákaznické preference – typy produktů, oblíbené barvy nebo celé kolekce a koncepty – pro každou pobočku a podle toho uzpůsobujeme nabídku. Cílem je, aby byly prodejny přehledné a nebyly zahlcené přebytečným zbožím,” popisuje Barnová.

Původní prodejna Na Příkopě prošla kompletním redesignem podle oficiálních standardů platných pro vlajkové prodejny. „Interiér tvoří kombinace přírodních materiálů: dřeva, oceli a kamene, například mramoru nebo vápence. Prostor obchodu je čistý, světlý, doplněný množstvím prémiových prvků, jako jsou zrcadla, leštěná ocel a LED světelné elementy. Vytvořili jsme speciální dekorativní lampy a další světelné efekty.“ popisuje vzhled nové prodejny Aleksandra Tarkowska, zodpovědná za interiéry H&M v regionu východoevropského trhu.

Kromě nového, originálního designového konceptu nabídne i větší prodejní plochu. „Prostor se zvětšil z původních 2.400 na 3.500 metrů čtverečních,“ uvedl Lukasz Janowski, oblastní manažer H&M pro Česko. „Ke stávající nabídce jsme nově přidali koncepty Sport Men, Divided Gray Girl, Home Kids a zvětšili jsme oddělení kosmetiky. Dál budeme, jako jediná prodejna v Česku, nabízet všechny exkluzivní kolekce Studio, Conscious Exclusive i Designer,” doplňuje Janowski.

Prodejna H&M v Nákupní galerii Myslbek byla otevřena v roce 2005. O pět let později prošla první přestavbou. V roce 2013 do jejího sortimentu přibyl koncept H&M Home. Na tuzemský trh vstoupila značka v roce 2003. Nyní zde provozuje 50 kamenných prodejen a od roku 2015 také e-shop, zaměstnává na 1.200 lidí.

Nová vlajková prodejna H&M Na Příkopě

Nová vlajková prodejna H&M Na Příkopě

Nová vlajková prodejna H&M Na Příkopě

Nová vlajková prodejna H&M Na Příkopě

Nová vlajková prodejna H&M Na Příkopě

Nová vlajková prodejna H&M Na Příkopě