Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

H&M přivádí do Česka svůj věrnostní program, je bez kartičky

Věrnostní program H&M funguje plně digitálně. Na tuzemském trhu odstartuje 19. května.

Věrnostní program H&M nese název Hello Member

Věrnostní program H&M nese název Hello Member

Úterkem 19. května startuje v Česku věrnostní program švédského prodejce oblečení a doplňků H&M. Nese název Hello Member, čímž má stejnou zkratku jako název oděvního řetězce. Svým členům program zprostředkuje slevy, personalizované nabídky, pozvánky na speciální akce a dárky. Jeho manažerem pro Česko je Martin Kluka. Hello Member je plně digitální, to znamená, že k uplatnění nabídek nejsou nutné žádné plastové karty ani papírové poukázky. Příchod věrnostního programu do Česka provází sleva 20 % na celý nákup pro všechny, kdo se do konce května zaregistrují přes web nebo mobilní aplikaci.

Členům programu je k dispozici doprava zdarma nad 800 Kč či bezplatné vrácení online nákupů. Každý člen klubu získává body po nákupu, konkrétně je to jeden bod za každou korunu. Když nasbírá více než 6.000 bodů, stává se členem Plus Member a může navíc využívat dřívější přístup ke slevám, ke speciálním kolekcím, dopravu i vrácení online objednávek zcela zdarma či přednostní přístup k vybraným nabídkám.