Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Zlobivá i hodná, Baťa své zákaznice soudit nechce

Výrobce obuvi vánoční kampaní podtrhuje, že dualita je součástí a přirozenosti každého.

Baťa: Zlobivá? Hodná? (McCann Prague)

Baťa: Zlobivá? Hodná? (McCann Prague)

Značka obuvi Baťa jako tradičně spustila 15. listopadu vánoční kampaň. Cílem a motivem kampaně s heslem Hodná, nebo zlobivá? Máme dárky pro všechny je ukázat, že dualita je součástí a přirozenosti každého. Klíčový vizuál se objeví v prodejnách Baťa v Česku a na Slovensku, online a ve vlastních kanálech značky.

Pro členy zákaznického klubu Bati byla poprvé připravena slevová akce Red Thursday, která proběhla 22. listopadu. S heslem Jsme nedočkaví a jsme s tím v pohodě předcházela marketingové kampani Black Friday, která proběhla na všech pobočkách po celém Česku, na Slovensku a online na e-shopech Bata.cz a Bata.sk od 23. do 26. listopadu.

Cílem letošní vánoční kampaně u Bati je především odlišit. Téma duality přitom není pro značku typické, ale komunikací udává nový směr. Tímto konceptem navíc navazuje na svou dlouhodobou komunikační globální kampaň, která se drží hesla Jsem s tím v pohodě. „Chceme se odlišit od ostatních značek a nebýt typicky vánoční. Proto jsme si v letošní kampani pohráli s dualitou lidské přirozenosti, se světlem a temnotou, kterou má každý z nás uvnitř sebe. Nikoho nesoudíme, jsme značka pro všechny, a proto si myslíme, že se v našich obchodech mohou vybrat dárky úplně pro každého,“ vysvětlila Jana Barbati Chadová, marketingová ředitelka Bati.

Hodná, nebo zlobivá?

  • Značka: Baťa
  • Klient: Baťa
  • Kreativní agentura: McCann
  • Mediamix: online, instore